مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ فعالیت های فرهنگی از برگزاری کارگاه های آموزشی طرح ملی پیمان تا برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر و تشکیل زنجیره های انسانی نه به اعتیاد با شعار احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است توسط اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر قم در هفته مبارزه با مواد مخدر ادامه دارد.

برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی پیمان در فرهنگسرای جوان
با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی معضلات اجتماعی در بویژه در مباحث پیشگیری از مصرف مواد مخدر (طرح ملی پیمان) کارگاهی در فرهنگسرای جوان استان قم برگزار شد، در این جلسه اعضای شرکت کننده با طرح ملی پیمان آشنا شدند و پس از توضیحاتی پیرامون طرح، نشست آموزشی به پایان رسید.

همچنین در این نشست، مباحثی همچون آشنایی با مواد اعتیاد آور، عوارض و پیامدهای مصرف مواد و شیوع شناسی مواد مخدر، کلیات و مفاهیم اعتیاد، عوامل موثر بر اعتیاد، علائم و نشانه های اعتیاد، باور های غلط جوانان درباره مصرف مواد، ارتقاء کیفیت زندگی در قالب نکات آموزشی ارائه شد.


برپایی نمایشگاه و پوستر پیمان
در حاشیه برگزاری کارگاه طرح ملی پیمان و پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسرای جوان، نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع علل گرایش به اعتیاد در بین جوانان برپا شد.

بر اساس این گزارش، آثار این نمایشگاه که در آن به شیوه ای جدید، علل گرایش جوانان را به اعتیاد به تصویر کشیده بود، مورد توجه افراد حاضر در کارگاه قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه، یکی از سرگروه های طرح ملی پیمان استان قم، با توضیح در مورد آسیب های اعتیاد، به سوالات بازدید کنندگان از نمایشگاه پاسخ داد.

برگزاری زنجیره انسانی با شعار نه به اعتیاد در فرهنگسرای جوان
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، پس از برگزاری کارگاه آموزشی در مورد انواع مواد مخدر و آسیب های آن در فرهنگسرای جوان برگزار شد، اعضا با تشکیل زنجیره انسانی با شعار نه به اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، این کارگاه آموزشی را به پایان رساندند. یکی از اهداف برگزاری این جلسه، پیشگیری از اعتیاد نسل جوان بود.

از تشکیل زنجیرهانسانی نه به اعتیاد در کهک تا استقبال از نمایشگاه

استقبال از برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس در مرکز امور جوانان هلال احمر استان توسط اعضای کانون جوانان خواهران هلال احمر قم ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر و تشکیل زنجیره انسانی با شعار نه به اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط جوانان جمعیت هلال احمر بخش کهک استان، از فعالیت های دیگر در هفته مبارزه با مواد مخدر بود.

برپایی نمایشگاه آموزشی در خوابگاه دانشگاه قم
یکی دیگر از فعالیت های اعضای کانون دانشجویی قم در هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در خوابگاه دانشجویی دانشگاه قم بود که به افراد بازدید کننده و حاضرین در نمایشگاه در مورد اعتیاد به مواد مخدر و آسیب های اعتیاد توضیحاتی ارائه شد.

همچنین با توزیع تراکت و بروشور در مورد اعتیاد به افراد حاضر در نمایشگاه اطلاعات و آموزش های لازم در مورد خود مراقبتی در زمینه اعتیاد ارائه شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی