مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جمعی از دبیران منتخب کانون های دانش آموزی استان قم در اردوهای کشوری دوستی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، ۴ دوره اردوی تشکیلاتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق با حضور دبیران برتر کانون های دانش آموزی در منجیل در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، در این اردوها که به تفکیک در دو گروه دختران و پسران به صورت مجزا برگزار می شود در اولین روز ورود دانش آموزان استان قم با شرکت در نخستین مسابقه ورزشی اردوهای دوستی رتبه اول را کسب کردند.

توانمندسازی دبیران منتخب کانون های دانش آموزی، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو و ارتقاء اعتماد به نفس اعضا از اهداف برگزاری این اردوها است.

بوم گردی، کارگاه های خود مراقبتی و خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوهپیمایی، ورزش، جنگل نوردی، آموزش نقشه خوانی و جهت یابی (GPS) از برنامه های این اردوها به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی