مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اجرای طرح ملی شوق رویش در ایام دهه کرامت در قم حال و هوایی دیگر داشت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: اعضای کانون های هلال احمر در استان قم و شهر جعفریه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و ورزشی در روز میلاد حضرت معصومه (س) به استقبال جشن های دهه کرامت  رفتند.

وی با اشاره به تنوع فعالیت ها در سطح کانون ها افزود: جلسه اعضای کانون جوانان مسجد امام جواد علیه السلام در خصوص ویژه برنامه های تابستانی با عنوان طرح شوق رویش برگزار شد. در این جلسه اعضای شورای اجرایی این کانون، برنامه های فرهنگی، امدادی و اردوهای تفریحی را ویژه اعضای فعال تشریح و برنامه ریزی کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان این که در دهه کرامت جشن های استانی در قم پر رنگ تر از همیشه در حال اجرا است گفت: مشارکت اعضای کانون جوانان خواهران در جشن میلاد حضرت معصومه س در تالار مرکزی شهر قم از دیگر فعالیت های اعضای این کانون بود.

وی با اشاره به حضور رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در قم و برگزاری نشست صمیمی با اعضای فعال در دهه کرامت بیان کرد: در این نشست اعضای جوان به تشریح فعالیت های خود در سال گذشته پرداختند.

مصباحی از فعایلت های اعضای کانون ها در شعب استان خبر داد و اضافه کرد: حضور پر شور اعضای هلال احمر شهر جعفریه قم در جشن دهه کرامت و روز ملی دختران و برگزاری دوره ی آموزشی و اجرای طرح ملی پیمان در شهر جعفریه قم از دیگر فعالیت های کانون ها در این ایام به شمار می رود.

وی ادامه داد: اجرای طرح کودکان کار با حضور روانشناسان و مددکار اجتماعی با محوریت آسیب های اجتماعی کودکان کار در قم و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه کرامت توسط اعضای کانون جوانان مسجد امام جواد علیه السلام استان قم از دیکر برنامه های متنوع این ایام بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: بازدید اعضای کانون جوانان خواهران قم از مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی بمناسبت دهه کرامت و اهدای هدایا بمناسبت روز دختر به ۶۰مددجوی این مرکز خیریه در قالب طرح “مرهم دل” نیز فعالیتی بشردوستانه با حضور جوانان قم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی