مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با اجرای طرح شوق رویش در سراسر کشور اعضای فعال حوزه معاونت امور جوانان استان قم همراه با سایر جوانان هلال احمر در فعالی های کشوری حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای شورای مجامع کانون های جوانان و دانشجویی استان قم با حضور در انتخابات مجامع آغاز دور دوم  این فعالیت تصمیم ساز کشوری را همراهی کردند و فرشته نعمتی یکی از نمایندگان مجمع کانون های دانشجویی استان قم با رای اعضا در این انتخابات به مجمع کشوری راه یافت.

بر اساس این گزارش؛ هچنین داوران طرح ملی دادرس استان قم، در دو گروه مجزای خواهران و برادران با حضور در دوره کشوری یکسان سازی داوران المپیاد آماده، آموزش های مرتبط را فرا گرفتند.

حضور پرشور پسران کانون های دانش آموزی استان قم در اردوهای کشوری دوستی و بازدید دانش آموزان منتخب از اردوگاه میرزا کوچک خان و همچنین بازدید دبیران کانون دانش آموزی قم از درخت سرو ۳۰۰۰ ساله و مشارکت در فعالیت های اردویی و ورزش صبحگاهی در اردوهای دوستی از دیگر برنامه های کشوری در این ایام به شمار می رود.

گفتنی است، دبیران کانون های دانش آموزی استان قم در اردوهای دوستی با شرکت در برگزاری مسابقه گنج یابی این اردوها موفق به کسب مقام دوم مسابقات شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی