مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

جلسه کادر اجرایی میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید خواهران با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با اجرای طرح شوق رویش، معاونت امور جوانان به دعوت سازمان جوانان میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید در بخش کانون های جوانان و دانشجویی خواهران را در اردوگاه مهر بندر انزلی به عهده گرفته است.

نشست بدرقه کادر اجرایی میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید خواهران که به میزبانی استان قم و با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در این جلسه اعضای کادر متشکل از جمعی از پرسنل حوزه جوانان و داوطلبان جوان، مدیرعامل ضمن تقدیر از تلاش های جوانان گفت: اجرای بهتر میزبانی این اردوهای مستلزم تلاش مضاعف شماست و امید داریم با همت عالی، میزبانی این برنامه های کشوری را به بهتر نحو اجرا کنید و نماینده شایسته ای از مهمانوازی مردم قم باشید.

همچنین در این جلسه کمیته بندی فعالیت های اردویی در قالب فرهنگی، اطلاع رسانی، پشتیبانی و اجرایی انجام شد و شرح وظایف به مسئولین هر کمیته ابلاغ شد.

در این جلسه مسایل مختلف از جمله نحوه برگزاری و پیشنهادات متنوع در مباحث اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و استفاده از تجارب گذشته در بهره مندی از فضای اردوگاه با هدف ایجاد همدلی و نشاط و امید در جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از ۱ مردادماه سال جاری تا ۱۰ شهریور ماه در اردوگاه مهر بندر انزلی میزبان اردوهای کشوری نشاط و امید سازمان جوانان هلال احمر کانون های دانشجویی و جوانان در بخش خواهران است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی