مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




مدیرعامل جمعیت هلال احمر در بازدید از اجرای طرح تابستانی شوق رویش گفت: کلاس های کابردی آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم در اوقات فراغت و در طول سال فعال است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان، ضمن بازدید از کلاس های آموزش طرح تابستانی “شوق رویش” در مرکز امور جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این کلاس ها و دوره های آموزشی در طول سال آماده ارائه خدمات به جوانان و نوجوانان است.

دکتر محمد گل فشان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی امداد و کمک های اولیه در این مرکز گفت: این کلاس ها در طول سال و به صورت رایگان برای اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

وی افزود: در این ایام با محور قرار دادن غنی سازی اوقات فراغت کلاس های آموزشی و برنامه های مختلفی برگزار شده است، که این برنامه های در بخش های مختلف مورد استقبال جوانان و نوجوانان و حتی کودکان قرار گرفته است.

گل فشان با بیان اینکه در مرکز امور جوانان هلال احمر کلاس های آموزشی در رشته های متنوع ورزشی، فنی و حرفه ای و زبان انگلیسی، ویژه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است، تصریح کرد: مجموعه غنی مرکز امور جوانان در تمام اوقات سال به علاقمندان به مشارکت د رفعالیت هیا عام المنفعه و امدادی و بشردوستانه و فراگیران هنرهای متنوع خدمت رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت جوانان در برنامه‌های متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی و هنری می تواند به عنوان مانع و راهی برای پیشگیری از ورود این نسل به آسیب‌های اجتماعی شود، که این مهم یکی از اهداف جمعیت هلال احمر در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت و شوق رویش است.

گفتنی است، کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در راستای غنی سازی اوقات فراغت با عنوان شوق رویش در کنار سایر فعالیت های بشردوستانه جوانان در طول سال برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی