مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


   

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جشنواره غذای سالم همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور اعضای کانون جوانان خواهران هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت جشنواره غذاها و دسرهای سالم، با حضور جمعی از اعضای کانون های هلال احمر در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره پر نشاط که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همراه بود، تغذیه سالم خانواده ها، و معرفی مواد غذایی سالم نخستین هدف برگزاری بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این جشنواره غذا که در آن حدود یکصد نوع پیش غذا، غذا و دسر توسط اعضای هلال احمر تدارک دیده شده بود در پایان جشنواره، غذاها با حضور سه داور کنترل و از نفرات برتر که امتیاز بالاتری در تزئینات زیبا و طعم بهتر غذا را کسب کردند به عنوان برگزیده با اهدا هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی