مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

اردوهای کشوری نشاط و امید اعضای کانون های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان در بخش خواهران، به میزبانی استان قم از روز ۱ مرداد در اردوگاه مهر بندر انزلی آغاز و تا ۱۰ مردادماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با بیان اینکه در این دو دوره ۳۰ نفر از عوامل اجرایی خواهران و برادران داوطلب و کارکنان حوزه جوانان آماده خدمت رسانی به مهمانان سراسر کشور هستند اظهار کرد: از ۳۰ تیرماه کادر اجرایی به اردوگاه مهر بندر انزلی اعزام شدند و تا ۱۱ مردادماه و پایان دو دوره میزبانی در این اردوگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل های لازم به استانها ارسال شده است افزود: پذیرش، اسکان، هماهنگی برنامه های اجرایی و کارگاه های آموزشی و برنامه های تفریحی و… از جمله فعالیت های این اردوها به شمار می رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه استان قم در سال گذشته نیز میزبان اردوهای کشوری نشاط و امید خواهران بود، تصریح کرد: امسال نیز د در هر دوره میزبان ۳۵۰ نفر از اعضای خواهر سازمان جوانان هلال احمر از سراسر کشور هستیم، و امید داریم میزبان خوبی برای مهمانان جوان سراسر کشور در این اردوها باشیم.

مصباحی با تاکید بر اینکه این اردوها ویژه اعضای منتخب «طرح ایمنی و سلامت، طرح پیمان و طرح سحر» برگزار می شود، یادآور شد: بر اساس دستورالعمل اعضای شرکت کننده باید عضو سامانه جامع عضویت سازمان جوانان باشند.

بر پایه این گزارش، مراسم بدرقه کادر اجرایی میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید خواهران با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در این جلسه دکتر گل فشان ضمن تقدیر از تلاش های معونت امور جوانان هلال احمر استان گفت: اجرای بهتر میزبانی این اردوهای مستلزم تلاش مضاعف شماست و امید داریم با همت عالی، میزبانی این برنامه های کشوری را به بهتر نحو اجرا کنید و نماینده شایسته و مهمان نواز مردم شریف قم در این برنامه کشوری باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

  • وحید جعفری
  • سلام
    وب خوبی دارید
    لطفا به وبلاگ منم سری بزنید و اگه دوست داشتید دنبالم کنید.

    http://11018.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی