مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آغاز نخستین دروه ی اردوهای نشاط و امید به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در اردوگاه مهر بندر انزلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ عذرا والی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت اعضای سازمان جوانان در خصوص برگزاری اردوهای کشوری نشاط و امید اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان جوانان و با توجه به اهمیت ایجاد نشاط و پویایی و برگزاری هم اندیشی جوانان در قالب دورهمی دوستانه این اردوها در نخستین روز مرداد ماه با پذیرش اعضای سراسر کشور آغاز شد.

وی تصریح کرد: در نخستین دوره از اردوهای کشوری نشاط و امید که ویژه اعضای کانون های جوانان در بخش خواهران و  به میزبانی استان قم در حال برگزاری است، اهداف آموزشی و انگیزشی را پیگیری می کنیم.

والی در توضیح فعالیت روز نخست اردوها افزود: در نخستین روز از اولین دوره این اردوها با حضور نمایندگان معاونت اداره پشتیبانی و حراست سازمان جوانان، معاون امور جوانان استان قم، رئیس اداره دانشجویی و جوانان استان قم مشغول پذیرش خواهران عضو کانون های جوانان در مراکز امور جوانان استان های سراسر کشور بودیم.

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: در این دوره کارگاه کارگاه‌های آموزشی و انگیزشی نظیر؛ حفظ ایمنی در محیط های آبی، مدیریت کار داوطلبانه، کاردرمانی کودکان پس از بلایا و برنامه های تفریحی شامل،؛قایق سواری در تالاب انزلی، مسابقات ورزشی، جنگل نوردی و... برگزار می شود.

گفتنی است، اردوهای کشوری نشاط و امید در 4 گروه مجرای دختران و پسران در کانون های جوانان و دانشجویی به میزبانی استان های قم و قزوین از 1 مرداد آغاز و  تا 20 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی