مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: ایده های خلاقانه جوانان و مشارکت آن ها در فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر اثر گذار است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ عذرا والی در جشن میلاد امام رضا(ع) در نخستین دوره ی اردوهای نشاط و امید به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در اردوگاه مهر بندر انزلی عنوان کرد: توسعه فرهنگی و فعالیت های عام المنفعه از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر است.

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تقدیر از جمعیت هلال احمر قم در میزبانی این دوره از اردوها گفت: برگزاری اردوها با اهدافی همچون تشویق فعالان جوان جمعیت و ارتقای دانش و توانایی علمی در راستای فعالیت های جوانان و توان افزایی ایشان در کارگاههای مختلف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود جوانان منابع علمی و پیشینه جمعیت و کارکردها و فعالیت های هلال احمر را مطالعه کنند و با آگاهی وارد این جمعیت شوند تا بتوانند اهداف متعالی را دنبال کنند.

والی بیان کرد: جوانان با ایده های خلاقانه می توانند یاریگر سازمان باشند چرا که ایده‌های خلاقانه جوانان و مشارکت آن ها در فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر اثر گذار است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های بشردوستانه و نوع دوستانه و اندیشه های دگر خواهی و نوع دوستی اهمیت زیادی در زندگی دارد و جوانان باید این مبانی را فرابگیرند.

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: چالش هایی مانند کم آبی و خشکسالی از دغدغه های جامعه است و جوانان می توانند با خلاقیت ها و ایده های خود برای برون رفت از این چالش ها فکری کنند.

وی عنوان کرد: عنصرهای اثر بخش در فعالیت های جمعیت هلال احمر را به خوبی بشناسیم و با ارائه طرح های خوب بر این چالش ها غلبه کنیم.

والی یادآور شد: تا عزمی جدی به کار نگیریم چالش ها و آسیب ها رفع نمی گردد از این رو جوانان با دانش و آگاهی و بصیرت راه خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک ظرفیت بالنده است جوانان در این جمعیت باید برخوردار از فضیلت های اخلاقی دست به تلاش های فرهنگی زد تا به تعالی و پیشرفت در جامعه برسیم.

والی عنوان کرد: مشارکت جوانان در جمعیت پیامدهای خوبی در رشد و توسعه کشور دارد و در ساختن هویت اجتماعی و رشد و توسعه فرهنگی اثرگذار است و موجب پیشبرد اهداف سازمان می شود.

وی گفت: طبق استراتژی های بین المللی برای به کار گیری جوانان ظرفیت های مهمی در خدمت گذاری وجود دارد به ویژه در رفع آسیب های اجتماعی و خشونت و گرفتاری ها با آموزش ها می توان جوانان را در برابر آسیب ها توانمند کرد.

رئیس اداره اردوها و مسابقات معاونت دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد: جوانان می توانند عهده دار مسئولیت های سنگینی باشند و اهداف عالی و انسانی از طریق جوانان تحقق می یابد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت خیرخواهانه و بشردوستانه را به جوانان علاقه مند به این عرصه معرفی کنیم تا اهداف را تحقق ببخشیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی