مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: برنامه های جذب و آموزشی جوانان و اعضای کانون دانش آموزان در خانه های هلال استان قم در طرح شوق رویش اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تابستانی شوق رویش و با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان با ایجاد خانه های هلال در محله های حاشیه و اطراف شهر، بستر ظرفیت های بسیاری جهت جذب و آموزش جوانان فراهم شده است.

وی گفت: به همین منظور با اختصاص امکانات بیشتر بویژه در راستای جذب جوانان و دانش آموزان می توان آنها را با اهداف و اصول هلال احمر آشنا کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در طرح شوق رویش و با برپایی کلاسهای آموزشی کمکهای اولیه شور و انگیزه جدیدی در بین دانش آموزان و جوانان مناطق و حاشیه شهر ایجاد کردیم.

همچنین، تابستان فرصتی برای ادامه فعالیت های تیم های دادرس است که بر اساس این گزارش، تمرینات تیم اول دختران راه یافته به مرحله المپیاد آماده کشوری باحضور رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش و معاون امور جوانان استان قم برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی