مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: در آستانه هفته ازدواج، جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم با مشارکت اعضای کانون جوانان خواهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و بانو فاطمه زهرا (س) این نورانی‌ترین پیوند هستی، جشن باشکوهی توسط کانون جوانان خواهران هلال احمر برگزار شد.

محمد مصباحی موحد، با بیان این خبر گفت: به مناسبت این پیوند آسمانی کانون جوانان هلال احمر جشن با شکوهی با حضور جمع کثیری از اعضا و بویژه با حضور تازه عروسهای کانون برگزار کردند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرهنگ سازی ازدواج آسان و به کار گیری روش اهل‌بیت(ع) در این امر مقدس را عاملی برای کاهش دغدغه‌ها و استرس‌های زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک دانست. و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ازدواج و همزمان با هفته ملی ازدواج از برنامه های هر سال در حوزه جوانان هلال احمر است.

در این مراسم که همزمان با گردهمایی مرداد ماه اعضای کانون جوانان برگزار شده بود؛ ضمن برپایی مراسم مولودی خوانی، از اعضای فعال در اردوی کشوری نشاط و امید انزلی، و برگزیدگان مسابقات جشنواره غذا و کتابخوانی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی