مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نشست بررسی نحوه ی برگزاری میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید و تقدیر از کادر اجرایی این اردوها با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، نشست پرسنل امور جوانان و کادر اجرایی میزبانی دو دوره از اردوهای کشوری نشاط و امید برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست، نحوه ی میزبانی و چالش ها و نقاط  ضعف و قدرت میزبانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم به ارائه گزارشی از میزبانی این اردوها پرداخت و همچنین اعضای داوطلب همکار در برگزاری این اردوها به ارائه نکات مختلف و پیشنهاد راهکارهای متنوع در برنامه های آتی پرداختند.

در ادامه، دکتر گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان و اعضای داوطلب حوزه جوانان در برگزاری و میزبانی مطلوب دو دوره اردوهای کشوری نشاط و امید، توانمندی جوانان قم را بالاتر از یک استان عنوان کرد و گفت: امید داریم با این پتانسیل بالایی که در جوانان قم وجود دارد بتوانیم به عنوان نماینده مردم شریف این استان میزبان برنامه های متعدد کشوری باشیم.

وی با تاکید بر ارزشمند بودن اعتماد مسولان کشوری جمعیت و سازمان جوانان به توانمندی های جمعیت هلال احمر استان قم افزود: میزبانی دوسال پیاپی اردوهای نشاط و امید نمادی از اعتماد سازمان جوانان به اعضا و نیروهای توانمند در استان است و ما باید قدردان این ظرفیت در استان باشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست، از اعضای کادر اجرایی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی