مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با اجرای طرح شوق رویش تابستانی، جلسه های همفکری شورای مرکزی مجمع استان قم و سرگروه های طرح پیمان در مرکز جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه شورای مرکزی مجمع استان قم و همچنین، جلسه با سرگروه های طرح پیمان در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش،نشست  هم اندیشی مجمع کانون دانشجویی استان قم با هدف طراحی و برنامه ریزی و ایده پردازی فعالیت های اینده اعضای کانون های دانشجویی قم در مرکز امور جوانان برگزار شد.

در این نشست که با حضور کارشناس کانون دانشجویی و اعضای شورای مجمع استانی برگزار شد در خصوص برنامه های آتی در کانون رایزنی صورت گرفت.

همچنین با توجه به برگزاری جلسه با سرگروه های طرح پیمان، در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم، در خصوص مشخص کردن منطقه هدف و آسیب های اجتماعی منطقه و ارائه نقشه تکمیلی محله قابل اجرا توسط سرپرستان طرح پیمان مباحثی مطرح شد.

و در ادامه ی این جلسه در خصوص چگونگی مداخلات اجتماعی محله و ضرورت اجرای مشارکت در اجرای طرح پیمان توسط مردم منطقه هدف بررسی های لازم صورت گرفت.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی