مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



با استقبال اعضای جوان هلال احمر دوره بازآموزی مباحث امدادی ویژه مسابقات رفاقت مهر به صورت هفتگی در استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به برگزاری دوره های بازآموزی و تمرینات تیم های رفاقت مهر در استان قم اظهار کرد: با توجه به اهمیت یکسان سازی و به روز بودن آموزش های امدادی در میان اعضای جوان هلال احمر و به جهت آماده سازی هر چه بیشتر تیم های امدادی برای حضور موفق در مسابقات رفاقت مهر استانی و فراتر از آن حضور موثر در مرحله کشوری این مسابقات، اقدام به برگزاری مرتب دوره بازآموزی و آزمون های مرحله ای برای اعضای داوطلب شرکت در این مسابقات در هر هفته کرده ایم.

وی با اشاره به استقبال جوانان از این دوره های بازآموزی افزود: در این دوره ها که با هدف ایجاد آمادگی هر چه بیشتر اعضا و ارتقاء مهارت و سنجش توانمندی های جوانان در حال برگزاری است جوانان، با مباحثی همچون مانور احیا قلبی ریوی، پانسمان و پانداژ و چادر زنی و ارزیابی صحنه و رهاسازی و حمل مصدوم و جهت یابی و کمکهای اولیه آشنا می شوند.

گفتنی است، مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم های داوطلبی که در دوره های بازآموزی شرکت داشتند برگزار و منتخبین به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی