مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از کسب سه مقام در ششمین المپیاد کشوری المپیاد آماده از سوی دانش‌آموزان دختر آموزش دیده در طرح ملی  دادرس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه سرپرستان و مربیان تیم دادرس قم با اولیاء و والدین، دانش آموزان به هدف شرکت در مرحله کشوری المپیاد آماده به اردوگاه مهر بندرانزلی اعزام شدند.

معاون امو رجوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با بیان اینکه دانش‌آموزان جمعیت هلال احمر استان در طرح دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) با مهارت‌های امدادی آشنا می‌شوند افزود: دادرسان ضمن فراگیری آموزش‌های لازم با حضور در مسابقات مرحله شهرستانی و استانی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های دانش‌آموزان  دختر استان قم در ششمین دوره المپیاد کشوری آماده گفت: در بخش دختران تیم دادرسان مدرسه فرزانگان ناحیه 4 به عنوان نماینده استان قم موفق به کسب سه رتبه از جمله مقام اول در رشته پناهگیری، مقام سوم رشته ارزیابی مصدوم و CPR و مقام دوم رشته آتل بندی در بخش اصلی شد.

مصباحی بیان کرد: همچنین در آیتم های جانبی این دوره از مسابقات، دادرسان قمی موفق به کسب مقام سوم پرتاب کیسه، مقام دوم دو امدادی و مقام اول الوارچینی، مقام اول اتلو و مقام اول پنتاگو شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه اجرای طرح دادرس در کاهش آسیب‌ها در هنگام بروز حوادث مؤثر است گفت: دانش‌آموزان در این طرح با خطرات احتمالی ناشی از بروز حوادث آشنا می‌شوند و در زمینه نحوه عکس العمل در برابر آن اطلاعات لازم را کسب می‌کنند تا بتوانند در مواقع لزوم به استفاده بپردازند.

گفتنی است، در بخش پسران تیم دادرسان آموزشگاه پسرانه ائمه طاهرین منطقه جعفر آباد به المپیاد کشوری راه یافته و در هفته آینده عازم این رقابت ها خواهد شد.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی