مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

با حضور مسولان شعب و معاون امور جوانان و جلسه برنامه ریزی ستادی برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر قم در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات رفاقت مهر در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در مسابقات استانی رفاقت مهر از هر رشته دو تیم انتخاب شده است که هر دو تیم منتخب در تمرینات شرکت کرده و مورد ارزیابی داوران و مربیان قرار خواهند گرفت و در نهایت از هر رشته، یک تیم جواز حضور در مسابقات کشوری را بدست خواهد آورد.

طبق برنامه ریزی تمرینات تیم ها جهت شرکت در مسابقات رفاقت مهر که طی  2 روز در شهریور ماه و به صورت مجزا برگزار می شود حاضر می شوند و با هم به رقابت می پردازند و پس از آن با توجه به آمادگی اعضا تیم منتخب معرفی و تمرینات اختصاصی و نهایی برای شرکت در مسابقات کشوری آغاز می شود.

گفتنی است، این مسابقات در کانون‌های جوانان و دانشجویی، روستایی در قالب مسابقات رفاقت مهر، در رشته‌های زبان انگلیسی به همراه مسابقات امدادی شامل حمل مصدوم، کمک‌های اولیه و اسکان اضطراری اجرا می شود، که مسابقات رشته زبان انگلیسی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر روز گذشته با حضور جمعی از جوانان در استان قم برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی