مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

تیم دادرس شهر جعفریه به نمایندگی از استان قم با بدرقه رسمی به مسابقات کشوری ششمین دوره المپیاد آماده اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هماهنگی اعضای تیم دادرس در اتاق رئیس آموزش و پرورش شهر جعفریه استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در بخش پسران تیم دادرسان آموزشگاه پسرانه ائمه طاهرین منطقه جعفر آباد به المپیاد کشوری راه یافته که با بدرقه مسولان تیم، برای شرکت در ششمین دوره مسابقات کشوری المپیاد آماده به سمت اردوگاه مهر انزلی حرکت کرده است.

محمد مصباحی از اعزام تیم دادرس پسران قم به مسابقات کشوری ششمین دوره المپیاد آماده خبر داد و اظهار کرد: این دانش آموزان منتخب مسابقات استانی هستند که پس از چند دوره رقابت در سطح مدرسه و ناحیه و استان با کسب حداکثر امتیاز به رقابت های کشوری راه یافتند.

وی افزود: پیش از این، دانش آموزان آماده در روز های سخت، با حضور در تمرینات مستمر و شرکت در جلسه توجیحی خود را برای رقابتی سالم و سازنده در سطح کشوری آماده کرده اند.

همچنین در ادامه ی برگزاری اردوهای کشوری سازمان جوانان، اعضای کانون طلاب قم و معاون امور جوانان استان در اردوهای نشاط و امید به میزبانی استان اصفهان ویژه کانون های طلاب حضور یافتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی