مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

غنچه های هلال احمر قم روز کارمند را گرامی داشتند

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

به مناسبت روز کارمند جمعی از اعضای کانون غنچه های مهد کودک ملائک ۳ وابسته به بیمارستان حضرت معصومه س قم به دیدار کارمندان بیمارستان رفته و این روز را به آنها تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با روز چهارم شهریور که مصادف با روز کارمند است، اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک ملائک ۲ وابسته به بیمارستان الزهرا (س)، این روز را گرامی داشتند.


بر اساس این گزارش، اعضای کانون غنچه ها، با هدف گرامیداشت این روز و تشکر از تلاش های کارمندان در بخش اداری و مالی و ریاست بیمارستان، حضور یافته و در این دیدار با اهدا شاخه های گل و شیرینی از پرسنل و کارمندان این مجموعه تقدیر کردند و روز کارمند را به این قشر خدوم تبریک و تهنیت گفتند، که این قدردانی غنچه ها مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی