مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




جلسه مجمع استانی کانون دانشجویی استان قم با حضور آقای گنج کریمی، معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر به همراه میرحسینی و دکتر منصوری معاونان امور جوانان هلال احمر استان های یزد و تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست که با حضور اعضای مجامع کانون های دانشجویی برگزار شد، علی گنج کریمی اظهار کرد: برای سازمان جوانان و برای مسئولین جمعیت هلال احمراستان قم، وجود جوانان صاحب انگیزه و با شور و شعور و شوق و انگیزه، موهبت بزرگی است که ما باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: با همین انگیزه و اشتیاق و درک درست از رسالت هلال احمر و مسائل هلال احمر، قطعا ایده‌های شما می‌تواند الگویی باشد برای سایر نقاط ایران که اجرایی و کشوری شود و امید دارم نمونه‌ این ایده ها در بحث کمپین نذر آب و پیشنهادهایی که دادید اجرایی شود.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر بیان کرد: در سازمان جوانان، توانستیم امسال در سهمیه‌ی اردوها افزایش داشته باشیم و در بحث تنوع اردوها نیز در نظر داریم، اردوهای برون گردی را هم به فضل پروردگار در مهرماه و آبان ماه اجرایی کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری در راستای تقویت مجامع تصریح کرد: اجرایی شدن ایده‌های خوب مستلزم حمایت است و تلاش داریم اعتباراتی ویژه در شش ماهه دوم لحاظ شود تا مجامع بتوانند ایده‌هایی که دارند در جلسات، عملیاتی کنند.

گنج کریمی با بیان اینکه در هلال احمر زبان مشترک، زبان بشردوستی است در همه‌ی مباحث است افزود: باید تلاش کنیم وجهه‌ی مردمی بودن هلال احمر و بخشی که واقعا اتکای مردم و اعتماد مردم است تقویت و حفظ کنیم و از طرف مردم مطالبه‌گر هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این فضای ایجاد شده کانون‌ها در رقابتی مفید و سازنده با هم قرار دارند، ادامه داد: کانون‌های طلاب، شاید سخت‌ترین کار ما در حوزه‌ی سازمان جوانان بود که به واسطه‌ی تعامل ویژه‌ای که باید با حوزه‌های علمیه برقرار شد، اکنون حوزه‌های علمیه هم ظرفیت هلال احمر را شناخته اند و مشتاقانه پیگیر هستند و یکی از رقبای کانون‌های دانشجویی، کانون‌های جوانان، کانون‌های روستایی خواهند بود.

گنج کریمی خاطرنشان کرد: کانون‌های روستایی را برای اولین بار بعد از سالها که نتوانستند اردویی مستقل برگزار کنند و برنامه‌ی مستقلی برای آنها داشتیم. در مجموع رقابت، در خدمت‌رسانی سخت و فشرده خواهد شدو در این مسیر هم کانون‌های دانشجویی، هم کانون‌های جوانان، باید تلاش خود را دوچندان کنند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه کانون‌هایی که امسال مجدد شروع به رشد و نمو کرده اند می توانند از کانون‌هایی که قدمت‌ بیشتری در حرکت و پویایی داشتند پیشی بگیرند گفت: اگر جلو هم زدند اشکالی ندارد و استقبال می کنیم، زیرا رقابت در خدمت است و در نهایت نتیجه آن رفاقت و عاقبت به خیری است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی