مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




در آستانه عید بزرگ غدیر خم، جشن بزرگ همبستگی و اختتامیه دهمین جشنواره هلهله فرشته ها و تجلیل از خیران و خادمین امر ازدواج سه شنبه شب با حضور استاندار، جمعی از مسئولان اجرایی، سالار عقیلی از هنرمندان کشور و جمعی اعضای خانواده جمعیت هلال احمر به همراه اقشار مختلف مردم در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در جشن بزرگ همبستگی و تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج، در راستای اجرای پویش نذر آب و پیشگیری از مصرف بی رویه این مایع حیات، اعضای کانون دانشجویی ضمن فراخوان عضویت به معرفی این طرح پرداختند و با پیوستن استاندار قم و جمعی از هنرمندان حاضر در این جشن و مردم این جشن حال و هوایی دیگری یافت.

بر اساس این گزارش، همچنین با برپایی چادر غنچه های هلال احمر، ویژه نقاشی چهره کودکان و دعوت از آنها برای مشارکت و پیوستن به پویش نذر آب امضای دست کودکان پای بنر کمپین نذر آب خانواده ها به صورت عملی به این امر خدا پسندانه ملحق شدند.

همچنین دراین جشن نماینده آستان قدس رضوی، هزینه کامل سفر به مشهد الرضا برای تمامی زوج های جوان حاضر که جمعی از آنان جوانان هلال احمر بودند در جشن بزرگ همبستگی را تقبل کرده از تمامی آنها دعوت شد. تجلیل از تعدادی اززوج های جوان به عنوان جوانان الگو ساز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دراین مراسم همچنین سالار عقیلی از هنرمندان کشور به صورت زنده به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر نیز در مراسم اهدای هدایا به زوج های جوان شرکت کردند.

گفتنی است، اهدای پرچم و تهیه و توزیع ساندویج و شربت در ایستگاه صلواتی از دیگر فعالیت های جوانان هلال احمر در این مراسم بزرگ استانی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی