مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



به همت مهدکودک همیار کانون غنچه های هلال احمر استان قم (اعضای مهدکودک ملائک) به یاری طرح نذر آب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛جمعی از اعضاء کانون غنچه های هلال احمر برای حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی  کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین تشکیل زنجیره انسانی توسط اعضا کانون غنچه های هلال‌احمر، بخش دیگر از اجرا یاین طرح بشردوستانه بود.

در راستای توسعه فرهنگ مصرف صحیح آب به کودکان عضو کانون غنچه های هلال احمر، نونهالان با در دست داشتن پلاکاردهایی مرتبط اقدام به تشکیل زنجیره انسانی کردند.

ملحق شدن غنچه ها به کمپینی با عنوان اسراف آب هرگز، و مصرف صحیح  آب از دیگر فعالیت های اعضای کانون غنچه های هلال احمر استان قم در حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی