مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نشست تعاملی، تخصصی برنامه های هفته ناجا در قم با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نشست هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه های مشترک در مرکز امور جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

نشست هماهنگی برنامه ریزی هفته نیروی انتظامی با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم و مشاوره نیروی انتظامی برگزار شد.

در این جلسه برنامه های پیش بینی شده مورد بررسی قرار گرفت و در زمینه ی طرح ها و برنامه های پیشنهادی ارائه شده از سوی دو طرف رایزنی شد.

بر اساس این گزارش، برگزاری برنامه های فرهنگی با حضور اعضای هلال احمر، به همراه برپایی کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه اعضای هلال احمر از طرح های مصوب در این نشست به شمار می رود.

گفتنی است، تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی است. در کشور ما، بخش عمده این وظیفه، بر عهده نیروی انتظامی است. از این رو در نیمه مهرماه هفته ناجا با هدف تکریم خدمات این نیروی خدوم نامگذاری شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی