مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقات فینال در خواهران و با حضور 6 تیم برتر مسابقات رفاقت مهر استانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی از برگزاری مرحله نهایی سطح استانی مسابقات رفاقت مهر جوانان هلال احمر قم خبر داد و اظهار کرد: مسابقات رفاقت مهر یکی از برنامه های آموزشی و تربیتی سازمان جوانان هلال احمر است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی و افزایش سطح آگاهی و توانمندی اعضای جوان هلال احمر همه ساله اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بیست‌ و نهمین مرحله مسابقات رفاقت مهر با هدف توانمندسازی اعضای جوان و ایجاد رقابت سالم و همدلی و دوستی در بین اعضا و تقویت انگیزه جوانانی که به مرحله پایانی رقابت های استانی راه یافتند با حضور 6 تیم های منتخب، در سایت امدادی پایگاه جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر افزود: این مسابقات در کانون‌های جوانان و دانشجویی، روستایی در قالب مسابقات رفاقت مهر، در رشته‌های زبان انگلیسی به همراه مسابقات امدادی شامل حمل مصدوم، کمک‌های اولیه و اسکان اضطراری برگزار شد و منتخبین در مرحله استانی شرکت کرده و در نهایت برگزیدگان به مسابقات کشوری راه یافتند.

مصباحی با بیان اینکه در این مسابقات تیم هایی از قم، کهک، جعفریه و دستجرد شرکت داشتند گفت: بازدید معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برگزاری این دوره از مسابقات و برپایی نماز جماعت و عضویت در کمپین نذر آب از دیگر بخش های این دوره از مسابقات به شمار می رود.

گفتنی است، مرحله کشوری بیست و نهمین دوره ی مسابقات رفاقت مهر بخش برادارن فردا با حضور استاندار قم برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی