مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر استانی در قم در دو گروه خواهران و بردارن با حضور 12 تیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان در حاشیه فینال این دوره از مسابقات در بخش پسران در تشریح اهداف و رویکرد بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر استانی در قم عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم ها در آتل بندی و حمل مصدوم و چادرزنی و بررسی وضعیت مصدومان جهت راه یافتن به مسابقات مهر کشوری به رقابت می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: این سری از مسابقات مرحله شهرستان را پشت سر گذاشته و مرحله استانی در حال برگزاری است که 7 تیم در آن شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: در این دوره 4 تیم از شهر قم و 3 تیم از بخش ها حضور دارند و بخش ها در این حوزه فعال هستند و قوی ظاهر شده اند و جز تیم های پرقدرت بودند.

گل فشان خاطرنشان کرد: سال گذشته تیمی که از قم اعزام شد تیم یکی از بخش های استان به شمار می رفت که نشان می دهد در وضعیت خوبی به سر می برند.

وی تصریح کرد: امید است در رتبه کشوری مقام خوبی را به دست بیاوریم با توجه به اینکه انگیزه خاصی را در مسابقات و آموزه هایی که تیم های فرهنگی و امدادی خواهند داشت برخورداریم امید است برای سالهای بعدی نیز وضعیت ما را از جهت ارتقای علمی افزایش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 7 تیم متشکل از بانوان و آقایان شامل 122 نفر در این دوره شرکت کرده اند که از این میان 7 نفر خانم و 7 نفر آقا در نهایت به مرحله کشوری راه می یابند.

وی گفت: مرحله کشوری بعد از مهر ماه اتفاق می افتد تا وضعیت استان ها مشخص شود در واقع مسابقات در مهر و آبان مسابقات برگزار خواهد شد.

گل فشان در مورد اهداف این سری از مسابقات بیان کرد: تمام وضعیت های آموزشی مورد توجه و ارزیابی است یکی از ارزیابی ها، وضعیت تیم های استانی را شامل می شود با توجه به اهمیت رفاقت و رقابت و هیجان این سری از مسابقات برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در واقع مسابقات رفاقت مهر انگیزه ای برای آموزه های تخصصی تر و بهتر است در این راستا در طول سال آموزش ها انجام می شود سپس دوره شهرستانی و استانی و در نهایت کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم متذکر شد: دوره شهرستانی با توجه به اینکه در دل قم انجام شده و رقابت بین تیم های مختلف صورت گرفته است 4 تیم بالا آمده است و از بین بخش ها هر کدام یک تیم را توانسته معرفی کند.

وی اظهار کرد: و در حال حاضر فرقی میان تیم های بخش و قم نیست و هر کدام توانمندی بیشتری داشته باشند به مسابقات کشوری راه می یابند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی