مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روز بانکداری اسلامی، و اجرای طرح تابستانی "شوق رویش" جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با حضور در یکی از بانک های استان این روز را به کارکنان بانک تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: به مناسبت دهم شهریور و روز بانکداری اسلامی، اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک ملائک 1 و 3، استان قم به یکی از بانک ها رفتند و ضمن تکریم این روز با اهدا شاخه های گل و شیرینی این روز را به کارمندان بانک تبریک گفتند.

وی افزود: این حرکت خودجوش که با هدف تکریم شاغلان این عرصه صورت گرفت مورد استقبال قرار گرفته و رئیس بانک مذکور، به پاس تقدیر از این حرکت زیبای کودکان، هدایا و بسته های مداد رنگی به غنچه های هلال هدیه کرد.

گفتنی است؛ ۱۰ شهریور در تقویم ها روز بانکداری اسلامی نامگذاری شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی