مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



اعضای کانون های جوانان و غنچه های هلال احمر قم با سیاه پوشی مرکز امور جوانان و مهدهای کودک و حضور در مراسم گرامیداشت شهدای کربلا به پیشواز ماه محرم رفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری که همه ساله بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود، حال و هوای عزاداری و عطر ماه محرم در کانون ها پیچید.

اعضای کانون های غنچه ها در استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران باوفایش اقدام به افراشتن و نصب پرچم های سیاه در مهدهای خود کردند.

بر اساس این گزارش، در اقدامی خودجوش مدیران مراکز پیش دبستانی قم با همکاری جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با هدف ترویج فرهنگ حسینی در میان کودکان، اقدام به سیاه پوشی و حضور در برگزاری مراسم اقامه عزا شهدای کربلا کردند.

همچنین سیاه پوشی مرکز امور جوانان قم همچون سنوات پیش در استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا انجام شد، جمعی از جوانان اقدام به افراشتن پرچم های سیاه بر سردر وردی و نمازخانه و فضای مرکز کردند.

گفتنی است، امسال نیز در آغاز آیین های عزاداری، اعضای کانون های حوزه جوانان هلال احمر قم در قالب هیئت حضرت علی اکبر علیه السلام با برپایی مراسم های سینه زنی و مرثیه خوانی با هدف ترویج فرهنگ حسینی و گرامیداشت یاد شهدای کربلا، اقدام به  اقامه عزای سید شهدا علیه السلام  می کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی