مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




جلسه هم اندیشی بحران آب با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب استان قم و توزیع آب منطقه قم و معاون و کارشناسان و اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست که با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب و توزیع آب منطقه قم در مرکز امور جوانان هلال احمر برپا شد، اعضای مجامع کانونهای دانشجویی و هلال احمر در خصوص بحران آب و طرح های پیشنهادی که این دستگاهها با مشارکت هم می توانند اجرا نمایند تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضا با ارائه طرح های پیشنهادی در خصوص جلوگیری از بحران خشکسالی به تشریح طرح هایی از جمله؛ برگزاری کارگاه الگو سازی مصرفه بهینه آب و راه های جلوگیری از مصرف بی رویه آن و بازدید از مراکز تصفیه خانه آب استان و همچنین تشکیل کمپین اعضای هلال احمر در راستای اجرای طرح های حمایت از آب با عنوان “حامیان آب” یا “سفیران آب” پرداختند.

همچنین در این نشست، مصباحی در مورد فعالیت های جمعیت هلال احمر و ساختار کانونهای تشکیل دهنده معاونت امور جوانان و دغدغه بحران آب که از دیرباز با توجه به یکی از اهداف هلال احمر  که “حمایت از زندگی” و فعالیتهای عام المنفعه و بشردوسانهاست توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اعضای معاونت امور جوانان آمادگی خود را در خصوص اجرای برنامه هایی در خصوص بحران کم آبی و خشکسالی اعلام می کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی