مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: دسته عزاداری هیات رهروان حضرت علی اکبر علیه السلام جوانان جمعیت هلال احمر قم از جمعیت هلال احمر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (ص) اقامه عزا می کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان با دعوت از عموم مردم شریف قم برای حضور در این مراسم معنوی اظهار کرد: معرفت افزایی نسبت به وقایع عاشورا، تبیین نقش اهل‌بیت(ع) و آگاهی از تأثیر فرهنگ و مذهب و همچنیون ترویج امر به معروف عامل پیشبرد اهداف عالیه و ارزش‌های انسانی اس.

وی با بیان اینکه از محورهای اصلی تشکیل هیات حضرت علی اکبر(ع) آگاهی بخشی معارف دینی به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است افزود: در این راستا با برگزاری نشست‌های معنوی و علمی، معرفتی با محوریت تکریم ارزش‌های انسانی از دیدگاه امام حسین(ع) و برنامه های مشابه می توانیم در راه حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش حرکت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه همچون سنوات قبل دسته ی عزاداری هیات حضرت علی اکبر(ع) با برگزاری مراسم تکریم اهلبیت(ع) در روز هشتم محرم، به سمت حرم مطهر اقامه عزا می کند، گفت: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۷ شهریور مراسم عزاداری و دسته ی عزادار برادران با هماهنگی های انجام شده برای عرض تسلیت به ساحت مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت حرم حرکت میکند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته، خواهران و اعضای کانون‌های غنچه های هلال احمر با حضور در مرکز امور جوانان قم پس از مراسم ختم قرآن و قرائت زیارت عاشورا و حضور در مراسم عزاداری و سخنرانی یکی از اساتید، نماز را به جماعت اقامه می کنند.

گفتنی است، عزاداران حسینی مهمان خوان گسترده ی کرامت این خاندان هستند و غذای نذری به همت اعضای جوان طبخ شده و به تبرک بین مهمانان توزیع می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی