مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم به نقل از پایگاه خبری رهپویان قم، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم که ضمن بازدید از درمانگاه صلواتی سیدالشهدا اظهار داشت: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.

محمد مصباحی افزود: ما هرساله در ایام محرم وبخصوص در هشتم ماه محرم وروز علی اکبر، دسته عزاداری جوانان عضو را به راه می اندازیم که خانمها در مرکز اقدام به عزاداری میکنند و برادران به صورت دسته عزداری به سمت حرم عازم میشوند.

وی گفت: ماهم دسته عزاداری علی اکبر داریم و هم دسته عزاداری علی اصغر که علی اکبر علیه السلام برای جوانان و علی اصغر برای نوجوانان است.

وی خاطر نشان کرد: دسته عزداری علی اکبر را ما از استان قم راه اندازی و به جوانان هلال احمر سراسر کشور همه گیر شد.

وی با اشاره به راه اندازی درمانگاه صلواتی سید الشهدا در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی ،اظهار داشت: همین ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی صلواتی، یک گام موثر در خدمت به قشر محروم جامعه و عزداران است.

مصباحی ادامه داد: تعداد زیادی از مردم حتی توان پرداخت همین ویزیت پزشکان را ندارند و راه اندازی این درمانگاه آن هم در این ایام کمک شایانی به آنان میکند. و همچنین قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر و در نزدیک تردد دسته های عزداری، مزید بر علت شده است که از استقبال خوب مردم برخوردار شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی