مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مرحله انتخابی مسابقات ورزشی جشنواره سراسری اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر در استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: مسابقات انتخابی ورزشی جشنواره سراسری ویژه اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر را برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت سراسری در کل کشور و در رشته های دارت، والیبال و تنیس روی میز در دو گروه اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر به تفکیک برگزار می شود.

گفتنی است، در پایان این مسابقات منتخبان دو گروه اعضا و کارکنان که بالاترین رتبه ها را در استان کسب کردند به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی