مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


جلسه هماهنگی راه اندازی کانون های طلاب در سطح مدارس علمیه استان قم با حضور نمایندگان حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با حضور معاون امور جوانان هلال احمر قم و مدیر اجرایی امور طلاب و مسول سلامت و تسهیلات حوزه علمیه قم جلسه هماهنگی راه اندازی کانون های طلاب در سطح مدارس علمیه استان برگزار شد.


بر اساس این گزارش؛ بحث در خصوص نحوه ی اجرا و راه اندازی کانون طلاب و پیش بینی برنامه های جاری در مدارس طبق تفاهم نامه منعقد شده بین حوزه علمیه و جمعیت از مباحث مطرح شده در این نشست به شمار می رود.


همچنین بررسی پیش نویس آیین نامه کانون طلاب و ارائه برنامه در سطح مدارس علمیه از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی