مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



اعضای کانون های دانشجویی استان قم با اجرای طرح اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با ایام محرم الحرام و اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به آحاد مردم، اعضا کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در طرح اهدای خون شرکت کردند.

در این طرح که با همراهی معاون امور جوانان و کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم اجرایی شد، دانشجویان ضمن حضور در پایگاه انتقال خون با اهدای این مایع حیات بخش، به افراد نیازمند یه خون هدف حمایت از سلامت و زندگی انسان ها را محقق کردند.

محمد مصباحی با بیان اینکه این طرح با هدف فراهم‌کردن خون و فرآورده‌های خونی سالم برای بیماران نیازمند، اجرا شد افزود: کمک به همنوع و تقویت حس نوعدوستی و مسئولیت‌پذیری اعضای هلال‌احمر نسبت به سایر گروه‌های جامعه به ویژه بیماران خونی در قالب طرحی خیرخواهانه از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.
 
وی با تاکید بر اینکه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم بدون هیچ چشمداشت مادی و تنها برای رضای خداوند اقدام به این کار می کنند، بیان کرد: اهدای خون در حقیقت نوعی ایثارگری است که باعث نجات جان بسیاری از افراد نیازمند به خون و فرآورده های آن می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی