مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



غرفه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اقدام به برپایی غرفه های طرح پیمان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: این غرفه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برپا شده است.

محمد مصباحی افزود: در غرفه های طرح پیمان معاونت امور جوانان استان قم این نمایشگاه؛ فعالیت های همچون برگزاری کارگاه آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین مشاوره صورت می گیرد.

وی بیان کرد: بخش دیگری از این نمایشگاه به تابلو های آموزشی با عنوان شناخت انواع مواد مخدر و روان گردان و راه های شناخت آن ها اختصاص دارد که مورد توجه عموم قرار گرفته است.

مصباحی اضافه کرد: از دیگر فعالیت های آموزشی، می توان به اجرای طرح پویش نه به اعتیاد اشاره کرد که، مراجعه کنندگان با حضور در غرفه کارگاهی این نمایشگاه، با امضای میثاق نامه به کمپین نه به اعتیاد محلق می شوند.

گفتنی است، برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی در کارگاه ها و نمایشگاه و اهدای هدایا به منتخبان به قید قرعه از دیگر بخش های این نمایشگاه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی