مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جلسه مجمع کانون دانشجویی استان قم

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ


نشست اعضای مجامع کانون های دانشجویی با حضور معاون امور جوانان، کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه دبیران در فضایی صمیمی به طرح موارد موضوعات پیش روی مجمع و برنامه های آینده کانون دانشجویی هلال احمر پرداختند.

در ادامه نحوه ی عملکرد مسولان کمیته ها توسط کارشناس کانون دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا همراه با ارائه گزارش فعالیت های کمیته مربوطه نکات ضعف و قوت فعالیت هارا ارزیابی کردند.

همچنین دبیران کانونهای دانشجویی استان به اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی با توجه به نیاز اعضا و نحوه ی زمانبندی برگزاری این کارگاه ها تاکید کردند. مسایل مربوط به تامین مالی کارگاه ها، دیگر موضوع مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه جلسه در خصوص طرح نذر آب (بحران خشکسالی) که با اداره آبفا در حال رایزنی است، مباحثی مطرح شد. همچنین پیشنهاد یکی از دبیران نسبت به اجرای مانور امدادی در روز دانشجو یا به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه در یکی از دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد اعضا پیشنهادات خود را در مورد برگزاری برنامه ها در سال تحصیلی آینده در جلسات آتی ارائه نمایند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی