مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


با حضور داوران بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر و معاون امور جوانان و جلسه هم اندیشی و نقد و بررسی داوری رفاقت مهر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان اظهار کرد: با اتمام بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر جلسه هم اندیشی داوران به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت مسابقات در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

محمد مصباحی با تاکید بر اهمیت بهره مندی از تجربیان داوران، بیان کرد: با پایان مسابقات استانی رفاقت مهر و با توجه به اهمیت ارزیابی کمی و کیفی برگزاری و رفع نواقص احتمالی نشست هم اندیشی داوران برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات رفاقت مهر طی ۲ روز در شهریور ماه و به صورت مجزا برگزار شد، افزود: پیش از آغاز مرحله کشوری و با هدف کسب آمادگی حداکثری، بر آن شدیم تا با استفاده از نکات ارائه شده در خصوص کیفی سازی ادامه تمرینات اختصاصی تیم های راه یافته به مرحله نهایی برای شرکت در مسابقات کشوری آماده شویم.

گفتنی است، این مسابقات در کانون‌های جوانان و دانشجویی، روستایی در قالب مسابقات رفاقت مهر، در رشته‌های زبان انگلیسی به همراه مسابقات امدادی شامل حمل مصدوم، کمک‌های اولیه و اسکان اضطراری اجرا می شود، که مسابقات رشته زبان انگلیسی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت در استان قم برگزار شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی