مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح همدلی ویژه 110 نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی قم در دو بخش خواهران و برادران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این طرح با رویکرد جذب، آموزش و تشکیل تیم های دانش آموزی با همکاری اتحادیه دانش آموزی اجرا شد.

وی افزود: آموزش های طرح دادرس که در مرکز آموزشهای اتحادیه انجمن اسلامی استان قم برگزار شد، شامل سرفصلهایی از جمله آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر، تاریخچه و اهداف و اصول هلال احمر و کارگاههای خونریزی، پانسمان و بانداژ، ارزیابی و cpr، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم، پناهگیری بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه با آموزش این اعضا بستر جذب و فعالیت داوطلبانه جوانان در هلال احمر استان فراهم شده است، افزود: دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم در این طرح تمام مباحث و مهارت ها را بصورت تئوری و عملی فرا گرفتند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی