مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

 

به مناسبت هفته نیروی انتظامی اعضای کانون غنچه های هلال احمر استان قم در دیدار با جمعی از نیروهای ناجا استان این هفته را با اهدا شاخه های گل به آنها تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با تبریک این هفته به نیروهای برومند و متعهد این مرز و بوم، که خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی را برگزیده‌اند تا حافظ جان و مال مردم این سرزمین باشند اظهار کرد: در این راستا و به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با هدف تکریم خادمان امنیت جامعه با اهدای شاخه های گل به دیدارشان شتافتند.

وی بیان کرد: این نیروها در راه برقراری امنیت و آرامش جامعه جانفشانی می کنند و باید در همین کودکی نسبت به اهمیت حفظ امنیت و همچنین قدردانی از زحمات آنها کودکان را آگاه کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر افزود: اعضای کانون غنچه های هلال احمر در راستای تکریم خادمان امنیت جامعه با اهدای شاخه های گل به سرهنگ صادقی معاون هماهنگی نیروی انتظامی و همراهانشان که در مراسم اهدای خون کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم شرکت کرده بودند، با گرامیداشت و تقدیر از تلاش های این نیروی خدمت رسان، این هفته را به آنها تبریک گفتند.

در ادامه این دیدار، همچنین کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم نیز با تقدیر از حرکت فرهنگی نونهالان هلال احمری، هدیه و بسته های فرهنگی به رسم یادبود به غنچه ها اهدا کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی