مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن اجرای طرح "انتشار مهربانی" از سرای سالمندان فاطمیه به مناسبت روز جهانی سالمندان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت روز جهانی سالمندان، جمعی از اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم با هدف تسکین آالام بشری و احترام به کهنسالان در سرای سالمندان فاطمیه حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، این اعضا با توجه به اهداف بشردوستانه هلال احمر و با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی که با مرکز بهزیستی و آسایشگاه سالمندان رفته و طرح تکریم و انتشار مهربانی سالمندان را با هدف تکریم و دلجویی سالمندان به اجرا در آوردند.

 در این دیدار که همزمان با روز جهانی سالمندان برگزارشد، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان استان قم ضمن بازدید از آسایشگاه، به پذیرایی از سالمندان و توزیع هدیه بین آنها پرداختند و با ایجاد فضایی صمیمی و سرشار از مهربانی در محیط آسایشگاه به تکریم  این پدران و مادران فراموش شده پرداختند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی