مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع  آسیب های شبکه مجازی و تاثیر آن برنظام خانوادگی جامعه ایران ویزه جوانان عضو هلال احمر گفت: صمیمیت در خانواده ه­ایی مستحکم است که اعضای آن گفت وگو با هم را دوست داشته باشند و در هر فرصتی از همنشینی با هم لذت ببرند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: با ورود وسایل و تکنولوژی­ های جدید به خانه ­ها والدین و فرزندان ساعت ­های متمادی در کنار یکدیگر می نشینند بدون آن که حرفی برای گفتن داشته باشند. و این موضوع دلیلی برای برگزاری کارگاهی با موضوع  آسیب های شبکه مجازی و تاثیر آن برنظام خانوادگی جامعه ایران در حوزه جوانان هلال احمر شد.

وی با اشاره به اینکه دیگر کمتر خانواده ­هایی را می ­توان یافت که اعضای آن دور هم بنشینند و درباره موضوعات مختلف خانوادگی با هم گفتگو کنند و نظرات همدیگر را در باره موضوعات مختلف جویا شوند. افزود: برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های شبکه مجازی و تاثیر آن برنظام خانوادگی جامعه ایران با حضور دکتر بهرامی، استاد دانشگاه و مشاور در بحث خانواده، ویژه اعضای کانون جوانان خواهران قم با هدف کاهش این آسیب ها در مرکز امور جوانان هلال احمر صورت گرفت.

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم با تاکید بر اهمیت آگاهی از آسیب های فضای مجازی بویژه در نزد نسل جوان و بانوان، گفت: زنان محور اصلی خانواده هستند، و تعامل و تبادل اطلاعات یکی از نیازهای اساسی نوع بشر است که مهم ترین مهارت در تحکیم بنیان و ایجاد فضای گرم در خانواده ­ها فرصتی است تا افراد علایق، صمیمیت خود را ابراز و فاصله بین یکدیگر را کاهش دهند. و این فضا با وجود فضای مجازی دچار خدشه شده است که با آموزش باید احیا شود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی