مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


 این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی توسط اعضای واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد و واحد برادران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد به مدت پنج روز متوالی اجرایی شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضا شورای اجرایی کانون هلال احمر با استقرار چادر هلال احمر به منظور ارائه بروشور هلال احمر و دعوت به عضویت در کانون هلال احمر و ثبت سامانه هلال احمر به معرفی کلاس ها و فعالیت های هلال احمر پرداختند.

در این طرح، ارائه موضوع کلاس ها به دانشجویان بازدید کننده و اطلاع رسانی لازم صورت گرفت، که از جمله آنها، تشکیل دو دوره کارگاه های آموزشی فن ورز داروخانه و امداد و کمک های اولیه در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی با اعطای گواهینامه معتبر  بود.

همچنین در این فراخوان، ارائه فرم و توضیحات کامل در زمینه احرای طرح حیات دوباره، اهدای عضو و همچنین ثبت سامانه آنلاین اجرایی شد. برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از دانشجویان  از دیگر بخش های این فراخوان دانشجویی به شمار می رود.

در ادامه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد ضمن دعوت و تشویق اعضای جدیدالورود برای حضور مستمر و فعال در فعالیت های معاونت جوانان هلال احمر  با ارایه توضیح کامل در مورد فعالیت های کانونی هلال احمر و مراحل عضویت در کمیته ها و وظایف آنها پرداختند.

گفتنی است، معاون امور جوانان و کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر، از  فعالیت های کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان بازدید کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی