مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور مسئولان دانشگاه های حضرت معصومه (س) و دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این دو جلسه که با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و کارشناس امور دانشجویی استان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مدیرکل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم و معاون فرهنگی و دانشجویی و کارشناس دانشگاه حضرت معصومه (س) و مسئولین دانشگاه ها برگزار شد.

در این نشست، معاون امور جوانان هلال احمر توضیحاتی را درباره چگونگی ساختار جمعیت هلال احمر و فعالیت های معاونت امور جوانان در زمینه های مختلف در سطح استان و اجرای برنامه های ملی و استانی ارائه کرد.

در ادامه جلسه ها کارشناس دانشجویی هلال احمر استان درباره کانون های دانشجویی و فعالیت های انجام شده در زمینه های امدادی، بشر دوستانه، مانور های مختلف امدادی، اردو های جهادی و مسابقات کشوری رفاقت مهر ارائه کرد که مورد توجه نمایندگان دانشگاه قرار گرفت.

 دکتر محبی در خصوص فعالیتهای کانون دانشجویی و تقدیر از برگزاری فراخوان عضویت توسط کانون هلال احمر به ایراد سخن پرداخت و نسبت به همکاری در برگزاری برنامه های هلال احمر در دانشگاه تشکر کرد.

در این جلسه، مصباحی درباره سابقه فعالیت های دانشجویان در دانشگاه ها گزارش کاملی ارائه کرد و مقرر شد که مدیریت و مسئول فرهنگی دانشگاه همکاری های لازم را جهت پیشرفت کانون دانشجویی هلال احمر در این دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی