مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای فعال مجمع دانشجویی هلال احمر استان قم، کارگاه آموزشی تخصصی گره زنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هم اندیشی شورای مرکزی کانون های دانشجویی هلال احمر با حضور کارشناس کانون های دانشجویی و جمعی از دبیران و اعضای فعال کانون های دانشجویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی مباحث متفاوتی مطرح و پیشنهادات و سوالات در مورد چگونگی برگزاری برنامه ها و فعالیت های کانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین، در این نشست، مباحثی همچون؛ جذب و سازماندهی اعضای جدید جوانان و فعالیت های فرهنگی، بشردوستانه و تبلیغات برای ثبت نام و نحوه ی عضویت در سازمان جوانان هلال احمر مطرح شد.

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی تخصصی گره زنی برگزار شد، که در این کارگاه  آموزشی اعضای منتخب کانون دانشجویی در فضایی جذاب، صمیمی و پرنشاط، با همکاری مستمر به یادگیری بستن و باز کردن گره های کاربردی مختلف پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی