مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

 جلسه ای با حضور 70 نفر از دانش آموزان فعال در مدارس مختلف سطح شهر در مرکز جوانان هلال احمر گرد هم آمدند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی مباحثی از قبیل معرفی و آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر، گزیده ای از فعالیت های هلال احمر، کانون ها و فعالیت های امور جوانان هلال احمر بویژه کانون دانش آموزی و آشنایی با طرح دادرس تدریس شد.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی کارشناس کانون دانش آموزی صورت اجرایی شد، تمام افراد تیم بندی شده و فرمی در خصوص پیشنهاد طرح در بین آن ها توزیع شد تا ایده های خود را در راستای تحقق اهداف کانونی در سازمان جوانان ارائه کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با توجه به اشتیاق دانش آموزان در یادگیری کلیه ی مباحث امداد و کمک های اولیه مقرر گردید تا از هفته ی آینده کلاس مقدماتی امداد و کمک های اولیه در 2 کلاس به صورت مجزا تشکیل شود.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی