مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





جشنواره سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی و تشکیل انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر، و تولید محتوای هنری در زمینه صلح و بشردوستی به میزبانی استان قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه بررسی آیین نامه دومین جشنواره تئاتر و سرود احسان در سازمان جوانان برگزار شد.

در نشستی که با حضور معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان و معاون امور جوانان و کارشناسان جمعیت هلال احمر قم به عنوان میزبان برگزار شد، موارد اصلاحی آیین نامه دومین جشنواره تئاتر و سرود احسان ویژه اعضای کانون های دانش آموزی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، برآورد هزینه ها، زمان بندی اجرای دومین جشنواره تئاتر و سرود احسان و نحوه ارسال آثار و … از مباحث مطرح شده در این نشست به شمار می رود.

گفتنی است، سال گذشته، نخستین جشنواره سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی و تشکیل انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر، و تولید محتوای هنری در زمینه صلح و بشردوستی به میزبانی استان قم برگزار شده بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی