مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



پنجمین دوره طرح دست های مهربان در قم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و استقبال پرشور غنچه های هلال احمر از مهدکودک های تحت پوشش اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در اجرای پنجمین دوره طرح دست های مهربان در قم حضور پر نشاط و مهربانانه غنچه های هلال احمر را به عنوان سرمایه های آینده بشردوستی در هلال احمر ستود.

محمدگل فشان با حضور در اجرای پنجمین دوره طرح دست های مهربان قم عنوان کرد: این طرح در حالی پنجمین سال خود را طی میکند که از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه همزمان با هفته کودک در شهرهای کهک، دستجرد و جعفریه و شهر قم کودکان برای انتشار مهربانی و ابراز مودت به همسالان خود سهیم شدند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش عملی آموزه های انسان دوستانه و نهادینه کردن بشردوستی در کودکان، تصریح کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی و کتاب و وسایل سرگرمی را به هلال احمر و ساختمان های تابعه اهدا کردند و این اقلام با برنامه ریزی به دست کودکان کم برخوردار شهر و نقاط حاشیه ای استان می رسد.

همچنین حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا، عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: یکی از کارهایی که پیامبر(ص) فرمود تا زنده هستم آن را ترک نمی کنم تا به یک سنت دائمی برای مردم تبدیل شود و آن این است که به کودکان سلام می کنم.

وی تصریح کرد: طرح دستهای مهربان در پنجمین سال برگزاری در استان قم می تواند به عنوان الگویی برای خدمت رسانی و کمک به همنوعان باشد.

حجت الاسلام قاسمی نیا اظهار کرد: در این طرح، کودکان با دستان مهربان خود و در قالب اهدای اسباب بازی مازد نو و کتاب و لوازم التحریر به کودکان دیگر همیاری را منتشر می کنند.

گفتنی است، اجرای برنامه های متنوع در هفته کودک و تهیه کاردستی، برگزاری مسابقه نقاشی، اهدای اسباب بازی و اجرای طرح نذر آب از جمله فعالیت های پنجمین دوره طرح دست های مهربان در قم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی