مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


فراخوان عضویت کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور استان قم در سالروز شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین مراسم استقبال از نودانشجویان و خانواده های آن ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این مراسم که به همت ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان و سایر عوامل دانشگاه برگزار شد، ضمن دعوت از تمامی دانشجویان این دانشگاه و خانواده نودانشجویان، مراسم باشکوهی به مناسبت شهادت مولای غریب در بقیع حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این برنامه از تعدادی از دانشجویان ممتاز دانشگاه تقدیر شد. و اعضای کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور با برپایی غرفه هلال احمر در سالن نشست مراسم، ضمن ارائه توضیحات به دانشجویان بازدید کننده از آنها برای عضویت در جمعیت هلال احمر دعوت کردند.

در پایان این مراسم و به همت اعضای کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور، ۲۰۰ نفردر این فراخوان هلال احمر ثبت نام کردند.

در ادامه مراسم دیگری با عنوان یادبود شهدای گمنام در محوطه میدان مرکزی دانشگاه پیام نور به اجرا درآمد.

این مراسم که به مناسبت یکسالگی دفن دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور برگزار شد، مسولان و دانشجویان برسر مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور گرد هم آمده و ضمن یادبود و قرائت فاتحه برای شهدا با کسب فیض از نوای مداح اهل بیت و نوحه خوانی به سوگواری و عزاداری شهادت حضرت امام حسن مجتبی ع پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی