مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد (دوره مقدماتی) با حضور اعضای کانون ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: مطابق با تفاهم نامه دوجانبه جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر کارگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد (دوره مقدماتی) با عنوان ارتقاء سطح سلامت جامعه به مدت دو روز در مهر ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی و شناخت جوانان از آسیب های اجتماعی برای مقابله با آن بویژه اعتیاد، افزود: این کارگاه با حضور ۹۰ نفر از اعضای کانون های دانشجویی، جوانان و دانش آموزان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این کارگاه ها که به صورت همزمان و با مشارکت خواهران و برادران در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد، مباحث متنوعی ارائه تدریس شد.

مصباحی بیان کرد: در این کارگاه ها مباحثی همچون مهارت های زندگی، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و … توسط اساتید مجرب و مورد تایید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به فراگیران ارائه شد.

گفتنی است، در پایان دوره تمام اعضای شرکت کننده در این کارگاه آموزشی در آزمون کتبی شرکت کردند تا آموخته های خود را به سنجش بگذارند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی