مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




طبق ارزیابی های صورت گرفته، توسط سازمان جوانان استان قم با توجه به برگزاری بزرگترین مانور امدادی غنچه های هلال احمر با مشارکت ۱۰۰۰ نفر موفق به کسب رتبه عالی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی، نحوه برگزاری موفق المپیاد جوانه (جشنواره ورزشی، امدادی نونهالان هلال احمری) که با مشارکت تمام استان ها در اردیبهشت ماه صورت گرفت، ارزیابی شد.

در این ارزیابی امتیاز قابل کسب ۱۰۰ امتیاز بود که برای ارزش نهادن به حضور حداکثری شعب شرکت کننده، بخشی از امتیاز به تعداد شعبه های مشارکت کننده اختصاص یافت که استان قم این المپیاد را در۴ شعبه قم، کهک، دستجرد و جعفریه اجرا کرد.

در این ارزیابی که در تقسیم بندی چهارگانه عالی، خوب، متوسط و قابل رشد به کمیت و کیفیت برگزاری المپیاد جوانه پرداخته شده است، غنچه های هلال احمر استان قم با کسب ۱۰۳ امتیاز رتبه عالی را از آن خود کردند.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان قم تنها استانی بود که برای سومین بار بزرگترین مانور امدادی کانون غنچه های هلال احمر را با حضور مسئولان ستادی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و استاندار قم و یک هزار غنچه برگزار کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی