مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




اعضای کانون دانشجویی هلال احمر واحد خواهران دانشگاه قم، به اجرای طرح خلاقانه اکران کلیپ در سلف غذاخوری امام خامنه ای در آبان ماه به مدت سه روز متوالی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این برنامه، کلیپ مربوط به طرح میز انفاق به روزرسانی شده که توسط اعضای واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم تهیه شده بود، به وسیله ویدئو پرژکتور در سلف امام خامنه ای مورد اکران و تماشای عموم دانشجویان حاضر در سلف قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ هدف از این اکران، تشویق دانشجویان برای پیوستن به این طرح بشردوستانه و خداپسندانه در راستای انفاق غذای خود به نیازمندان و همچنین کاهش اسراف غذا در سلف غذاخوری دانشگاه ها است.

در این برنامه، فعالیت میز انفاق و نحوه انفاق غذا در هر سالن غذا خوری توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم توضیح داده شد که تاثیر به سزایی در ادامه ی اجرای این طرح بر دانشجویان داشت.

همچنین با انجام این طرح در پایان این سه روز شاهد کاهش اسزاف غذا و انفاق درخور توجه غذایی که دانشجویان از سلف دانشگاه دریافت می کردند بودیم، که در نهایت این غذاهای دست نخورده انفاق شده ی دانشجویان، توسط اعضای واحد خواهران کانون هلال احمر این دانشگاه بسته بندی و به دست نیازمندان رسید.

گفتنی است، این رویه تبلیغاتی همچنان در سلف غذاخوری امام خامنه ای، برای آشنایی دانشجویان با این طرح و ترغیب آنها به این امر خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی